Wymiany, zwroty i reklamacje

ZWROTY

Kupiłaś, przymierzyłaś i okazało się, że rozmiar lub fason Ci nie odpowiada? Nie martw się! Masz 14 dni na zwrot zakupionego towaru. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie – nie później niż 14 dni od otrzymania zwrotu zakupionego towaru. Aby dokonać zwrotu należy odesłać produkt na adres:

KAZADII – magazyn zwrotów

ul. Radomska 17

26-800 Sucha

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

Formularz zwrotu: POBIERZ

WYMIANA

Wymiana produktu w sklepie Kazadii.pl polega na zwrocie zamówionego produktu i złożeniu nowego zamówienia.

REKLAMACJA

Aby dokonać reklamacji należy odesłać produkt na adres:

KAZADII – magazyn zwrotów

ul. Radomska 17

26-800 Sucha

Wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i potwierdzeniem zamówienia otrzymałeś drogą mailową.

Formularz reklamacji: POBIERZ

Niezależnie czy wysyłasz zwrot czy reklamacje, pamiętaj proszę o podstawowych zasadach:

  1. Dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt, obuwie musi wrócić w oryginalnym kartonie.
  2. Reklamowany produkt musi być czysty.
  3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Ci jego koszt.
  4. Forma zwrotu środków jest zależna od metody płatności.

Zamówienia opłacone przez:

– Płatności Przelewy24 zwracamy przez Przelewy24

– Płatność przy odbiorze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe.

  1. Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu.