+48 781 414 602 (8-16)
Wymiany, zwroty i reklamacje
ZWROTY
Kupiłaś, przymierzyłaś i okazało się, że rozmiar lub fason Ci nie odpowiada? Nie martw się! Masz 14 dni na zwrot zakupionego towaru. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie – nie później niż 14 dni od otrzymania zwrotu zakupionego towaru. Aby dokonać zwrotu należy odesłać produkt na adres:
KAZADII – magazyn zwrotów
ul. Radomska 17
26-800 Sucha
wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
Formularz zwrotu: POBIERZ
WYMIANA
Wymiana produktu w sklepie Kazadii.pl polega na zwrocie zamówionego produktu i złożeniu nowego zamówienia.
REKLAMACJA
Aby dokonać reklamacji należy odesłać produkt na adres:
KAZADII – magazyn zwrotów
ul. Radomska 17
26-800 Sucha
Wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i potwierdzeniem zamówienia otrzymałeś drogą mailową.
Formularz reklamacji: POBIERZ
Niezależnie czy wysyłasz zwrot czy reklamacje, pamiętaj proszę o podstawowych zasadach:
- Dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt, obuwie musi wrócić w oryginalnym kartonie.
- Reklamowany produkt musi być czysty.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Ci jego koszt.
- Forma zwrotu środków jest zależna od metody płatności.
Zamówienia opłacone przez:
– Płatności Przelewy24 zwracamy przez Przelewy24
– Płatność przy odbiorze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe.
- Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu.